След смяна на сервото почнаха да се появяват някакви аномалии:
Стоповете започнаха да светят постоянно чека за изгоряла крушка също въпреки че няма изгорели крушки.
Круиз контрола спря да работи
Компа показва че позицията на педала на съединителя е постоянно натиснат,може би е свързано с по-горния проблем.
При скорост по голяма от 60км/ч се изключва VDC-то.
Може би не е свързано но вчера смених Помпа за високо налягане а днес ще оставя колата за смана на гарнитура на главата.Та понеже колата работи на 4,5 цилиндъра да не би някой от изброените проблеми да е свързан с вибрациите по цялата кола?
П.П:Голям карък ме гони последно време с тая кола,едно оправя друго излиза.
П.П2:Някой беше написал в подписа си :За какво ти е любовница след като имаш 156-ца?Определено любовницата ми излиза по евтино
Поздрави!
Стоповете започнаха да светят постоянно чека за изгоряла крушка също въпреки че няма изгорели крушки.
Круиз контрола спря да работи
Компа показва че позицията на педала на съединителя е постоянно натиснат,може би е свързано с по-горния проблем.
При скорост по голяма от 60км/ч се изключва VDC-то.
Може би не е свързано но вчера смених Помпа за високо налягане а днес ще оставя колата за смана на гарнитура на главата.Та понеже колата работи на 4,5 цилиндъра да не би някой от изброените проблеми да е свързан с вибрациите по цялата кола?
П.П:Голям карък ме гони последно време с тая кола,едно оправя друго излиза.
П.П2:Някой беше написал в подписа си :За какво ти е любовница след като имаш 156-ца?Определено любовницата ми излиза по евтино

Поздрави!
Comment